PL

Podpis elektroniczny kwalifikowany


Elektroniczny podpis kwalifikowany z certyfikatem CERTUM

Nowe technologie informatyczne sprawiły, że wiele czynności biznesowych obecnie przeniosło się do sieci. Podpis elektroniczny to nasza propozycja dla wszystkich klientów, którzy cenią sobie szybkie i mobilne załatwianie formalności. Przesyłanie dokumentów drogą elektroniczną jest tanie i wygodne, dzięki czemu staje się obecnie obowiązującym standardem.

Podpis elektroniczny, który mogą Państwo zakupić w naszym sklepie internetowym GUZIK, jest zapisany na urządzeniu kryptograficznym w którym jest zainstalowana karta kryptograficzna , dostarczana przez firmę CERTUM. Gwarantujemy, iż posiada on certyfikat zgodności z krajowymi przepisami, co oznacza, iż opatrzone nim dokumenty mają taki sam charakter i status prawny, jak te w wersji drukowanej, które parafowałbyś ręcznie.

e-Podpis umożliwi Ci między innymi:

  1. Składanie dokumentów urzędowych drogą elektroniczną,
  2. Zawieranie umów i kontraktów handlowych drogą elektroniczną,
  3. Zatwierdzanie faktur wystawianych drogą elektroniczną,
  4. Uwierzytelnianie transakcji giełdowych , licytacji  i przetargów przeprowadzanych na odległość.

Rozwiązanie to znacznie zwiększa Twoją mobilność i niezależność. Dzięki skorzystaniu z naszej oferty będziesz mógł załatwiać kluczowe dla swojego przedsiębiorstwa sprawy, z dowolnego miejsca na świecie ponieważ takie rozwiązanie nie zna granic.

Obszar zastosowania

Podpisywanie elektroniczne to już biznesowa codzienność na całym świecie. Internet znacznie przybliża do siebie partnerów i kontrahentów, a certyfikat kwalifikowany pozwala finalizować ważne zadania i przedsięwzięcia bez wychodzenia z biura. To sprawdzony sposób na usprawnienie działania firmy.

Podpis elektroniczny jest coraz częściej wykorzystywany przez księgowych i nowoczesnych biznesmenów na całym świecie. Dlaczego? Po pierwsze, pozwala oszczędzać czas. Po drugie, daje wielką wygodę. Po trzecie, jest wiarygodny i w 100% bezpieczny.

Podpis elektroniczny znacznie ułatwia codzienne obowiązki księgowym i biznesmenom. Dzięki niemu możesz podpisywać ważne dokumenty (np. deklaracje do ZUS-u i Urzędu Skarbowego, umowy z partnerami, faktury, kalkulacje czy podania do urzędów) – bez wychodzenia z firmy. Dokumenty z e-podpisem mają dokładnie taką samą moc prawną, jakby były podpisane własnoręcznie. Zamiast fatygować się gdzieś osobiście, wystarczy podpisać elektronicznie dokument i wysłać e-mailem.

Czym jest podpis elektroniczny? To Twój podpis w Internecie. Unikalny, nie do podrobienia. Sporządzany jest za pomocą bezpiecznych technologii i wyspecjalizowanych urządzeń. Niepowtarzalny, prywatny klucz zapisany na karcie kryptograficznej jest niemożliwy do podrobienia, a złożony podpis weryfikuje (i poświadcza jego ważność) zaufane Centrum Certyfikacji CERTUM.

E-podpis jest szczególnie przydatny dla:

  • E-podpis dla księgowych
  • E-podpis dla biznesu

Jesteś księgową? Zależy Ci na czasie? Zacznij korzystać z podpisu elektronicznego. Podpis elektroniczny to bezpieczne i wygodne narzędzie ułatwiające pracę działu księgowości. Dzięki niemu możesz przekazywać dokumenty drogą elektroniczną do ZUS-u, Urzędu Skarbowego, Krajowego Rejestru Sądowego czy GIODO – bez wychodzenia z biura.

Lista spraw urzędowych, które można załatwić przez Internet stale rośnie. Korzystając z bezpiecznego podpisu elektronicznego możesz przesyłać do urzędów oficjalne deklaracje, wnioski i podania. Dokumenty z e-podpisem mają taką samą moc prawną, jakby były podpisane własnoręcznie i dostarczone przez Ciebie osobiście lub drogą pocztową.

Główne zastosowania e-podpisu w księgowości:
  1. kontakty drogą elektroniczną z ZUS-em (w programie Płatnik),
  2. składanie e-deklaracji podatkowych,
  3. kontakty on-line z urzędami i instytucjami (np. GIIF, KRS, e-PUAP),
  4. podpisywanie faktur elektronicznych (e-faktury).

Przesyłanie dokumentów przez Internet jest bardzo wygodne i oszczędza Twój czas. Odpada ręczne wypełnianie i podpisywanie dokumentów, pieczętowanie, kopertowanie i wysyłka. Dokumenty przekazywane są natychmiast i w sposób bezpieczny, a Ty automatycznie otrzymujesz urzędowe poświadczenie ich odbioru. To szczególnie ważne, gdy musisz co miesiąc wysyłać duże ilości dokumentów.

Podpis elektroniczny to już biznesowa codzienność na całym świecie. Internet znacznie przybliża do siebie partnerów i kontrahentów, a podpis elektroniczny pozwala finalizować ważne zadania i przedsięwzięcia bez wychodzenia z biura. To sprawdzony sposób na usprawnienie działania firmy.

Wyobraź sobie, że Twój partner biznesowy ma siedzibę w Los Angeles. Ty w Polsce. Chcecie podpisać umowę. Pocztowa wymiana korespondencji trwałaby tygodniami. Jednak wystarczy użyć podpisu elektronicznego, żeby całą sprawę załatwić w dosłownie kilka minut! Takich ułatwiających życie zastosowań podpisu elektronicznego jest o wiele więcej.

Podpisem elektronicznym możesz sygnować wszystkie dokumenty firmowe przesyłane Internetem, np.: umowy, faktury czy oferty handlowe. Nie musisz martwić się przy tym o poufność danych. Podpis elektroniczny jest znacznie bezpieczniejszy i trudniejszy do podrobienia niż podpis tradycyjny. Zacznij oszczędzać czas i pieniądze już od dzisiaj – kup zestaw do podpisu elektronicznego w CERTUM PCC.

Główne zastosowania e-podpisu w biznesie:
  1. zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej,
  2. udział w aukcjach i przetargach elektronicznych,
  3. kontakty z urzędami administracji publicznej i instytucjami,
  4. składanie pism procesowych w postępowaniu upominawczym,
  5. podpisywanie faktur elektronicznych.

Jak podpisać dokument podpisem elektronicznym?

podpis elektroniczny

Bezpieczny podpis elektroniczny CERTUM

Tylko z zestawem do e-podpisu CERTUM otrzymasz pakiet 5000 znaczników czasu co miesiąc za darmo.

Tylko CERTUM daje Ci możliwość bezpłatnego podpisywania i weryfikowania wszystkich dokumentów przez Internet. Sprawdź sam i przekonaj się jakie to proste z dowolnego miejsca na świecie. PODPISZ DOKUMENT  |  WERYFIKUJ DOKUMENT

Oszczędność czasu i pieniędzy

Przesyłanie dokumentów przez Internet jest bardzo tanie, wygodne i pozwala zaoszczędzić Twój czas. Odpada drukowanie, a następnie ręczne wypełnianie i podpisywanie dokumentów. Dodatkowo możesz zapomnieć o pieczętowaniu, kopertowaniu i wysyłce wraz z jej kosztami

Dokumenty przekazywane są natychmiast w sposób bezpieczny, a ty automatycznie otrzymujesz urzędowe poświadczenie ich odbioru. to szczególnie ważne, gdy musisz co miesiąc wysyłać duże ilości dokumentów.

oszczędności z posiadaniem podpisu elektronicznego w skali roku
wygoda pracy

Wygoda – e-podpis ułatwia pracę

Lista czynności i przedsięwzięć, które można załatwić przez Internet stale rośnie. Korzystając z bezpiecznego podpisu elektronicznego możesz przesyłać do urzędów oficjalne deklaracje, wnioski i podania. Dokumenty z e-podpisem mają taką samą moc prawną, jakby były podpisane własnoręcznie i dostarczone przez Ciebie osobiście lub drogą pocztową. Podpis kwalifikowany to sprawdzony sposób na usprawnienie działania firmy.

Mobliność – praca na odległość, praca 24/7

Podpis elektroniczny to już biznesowa codzienność na całym świecie. Internet znacznie przybliża do siebie kontrahentów, a e-podpis pozwala finalizować ważne przedsięwzięcia bez wychodzenia z biura.

Wyobraź sobie, że Twój partner biznesowy ma siedzibę w Krakowie, a Ty w Szczecinie. Chcecie podpisać umowę. Pocztowa wymiana korespondencji trwałaby całymi dniami jeśli nie tygodniami. Jednak wystarczy użyć podpisu elektronicznego, żeby całą sprawę załatwić w dosłownie kilka minut! Takich ułatwiających życie zastosowań podpisu elektronicznego jest o wiele więcej.

oszczedności z posiadaniem podpisu elektornicznego w skali roku
CERTUM wsparcie klienta

CERTUM ma coś unikalnego: wsparcie prawdziwych specjalistów.

Każdy zestaw do e-podpisu CERTUM objęty jest wsparciem technicznym świadczonym przez specjalistów, którzy doskonale znają zarówno samo urządzenie, jak i oprogramowanie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego. Gdy potrzebujesz ich wsparcia zadzwoń lub połącz się online.

Biuro: +48 63 2465057

Od czego zacząć ?
wprawo

Pomoc Zdalna

Aktualności

Adres

GUZIK
systemy informatyczne

ul. Spółdzielców 8
62-510 Konin

czynne:
pon - pt 8:00 - 16:00
sob 10:00 - 14:00

Kontakt

Telefon

Tel./Fax. +48 63 246 50 57
Mobile +48 602 751 447

E-Mail

biuro@guzik.konin.pl

Pieczęć CERTUM