PL
Informacje dotyczące aktualnej sytuacji wydawania certyfikatów kwalifikowanych.

Szanowni Państwo, ze względu na aktualną sytuację epidemiologiczną w Europie związaną z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19, w najbliższym czasie możemy zauważyć zwiększone zapotrzebowanie na kwalifikowany podpis elektroniczny, pozwalający zachować ciągłość biznesową niezależnie od miejsca świadczenia pracy. Pragniemy przypomnieć, że wszystkie funkcjonujące w Polsce Centra Certyfikacji, w tym Certum są zobowiązane do przestrzegania określonego przepisami prawa trybu wydawania certyfikatów kwalifikowanych. Jednym z jego elementów jest osobiste poświadczenie tożsamości osoby ubiegającej się o certyfikat przez przedstawiciela Certum. Aktualnie nie ma możliwości zastąpienia tego elementu przez jakiekolwiek zdalne formy kontaktu, jak np. rozmowa telefoniczna czy przesłanie e-mailem skanu dowodu osobistego. Obecnie prowadzone są rozmowy z Ministerstwem Cyfryzacji, dotyczących ewentualnych zmian w procesie weryfikacji.  O wszelkich zmianach będziemy Państwa informować niezwłocznie. Gorąco rekomendujemy stosowanie się do aktualnych wytycznych Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego – przestrzegajmy zasad higieny. Jednocześnie przypominamy, iż jest to dla nas wszystkich nowa sytuacja i liczymy na Państwa sugestie oraz uwagi dotyczące możliwości usprawnienia procesów.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z Opiekunami. 

Pomoc Zdalna

Adres

GUZIK
systemy informatyczne

ul. Spółdzielców 8
62-510 Konin

czynne:
pon - pt 8:00 - 16:00
sob 10:00 - 14:00

Kontakt

Telefon

Tel./Fax. +48 63 246 50 57
Mobile +48 602 751 447

E-Mail

biuro@guzik.konin.pl

Pieczęć CERTUM