PL

Zakup podpisu elektronicznego CERTUM

Dokonaj wyboru


Zestaw MINI

Zestaw STANDARD

  


  


– z czytnikiem (ważny 1 rok 306,27 zł brutto lub 2 lata 355,47 zł brutto)
– bez czytnika (ważny 1 rok 244,77 zł brutto lub 2 lata 293,97 zł brutto )

– z czytnikiem (ważny 1 rok 293,97 zł brutto lub 2 lata 343,17 zł brutto)
– bez czytnika (ważny 1 rok 244,77 zł brutto lub 2 lata 293,97 zł brutto)



 Urządzenie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego.
Dzięki niewielkim rozmiarom zestaw CERTUM Mini jest bardzo
wygodny w użyciu i wprost idealny dla klientów poszukujących
rozwiązań mobilnych. Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany
może być wykorzystywany przez Płatników składek ZUS do
podpisywania deklaracji.

Dostępne warianty:
– z czytnikiem (ważny 1 rok 306,27 zł brutto lub
dwa lata 355,47 zł brutto),

– bez czytnika (ważny 1 rok 244,77 zł brutto 
lub 2 lata 293,97 zł brutto ) – dedykowany dla osób
posiadających własny czytnik kart kryptograficznych,

Skład zestawu:
– Karta kryptograficzna mini (wielkość karty SIM jak do telefonu komórkowego)

– Czytnik kart ACS ACR39T – A1 (dostępny tylko w zestawach z czytnikiem)

Czytnik dostępny z i bez logo Certum (wysyłany losowo)
– Płyta z darmowym oprogramowaniem
– do obsługi karty proCertum CardManager,
– do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów/plików pro Certum SmartSign
-Certyfikat kwalifikowany CERTUM – jedyny w Polsce automatycznie rozpoznawany jako zaufany w programach  ADOBE
– Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc)

Urządzenie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego. Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany może być wykorzystywany m.in. przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji.

Dostępne warianty:
– z czytnikiem (ważny 1 rok 293,97 zł brutto lub
dwa lata 343,17 zł brutto),

– bez czytnika (ważny 1 rok 244,77 zł brutto lub
2 lata 293,97 zł brutto) – dedykowany dla osób
posiadających własny czytnik kart kryptograficznych,

Skład zestawu:
– Karta kryptograficzna (wielkość karty bankomatowej)

– Czytnik kart ACS ACR39U-U1 (dostępny tylko w zestawach  z czytnikiem)

Czytnik dostępny z i bez logo Certum (wysyłany losowo)
Płyta z darmowym oprogramowaniem
– do obsługi karty proCertum CardManager,
– do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów/plików pro Certum SmartSign
– Certyfikat kwalifikowany CERTUM – jedyny w Polsce automatycznie rozpoznawany  jako zaufany w programach  ADOBE
– Kwalifikowany znacznik czasu wraz z aktywacją (5000 sztuk/miesiąc)






Usługa Standard

Usługa Ekspres

Usługa Turbo Ekspres

 w 7 dni roboczych w 24 godzinyw 30 minut 

Dojazd do klienta
Przygotowanie umowy
Potwierdzenie tożsamości
Wysłanie umowy przez klienta

Dojazd do klienta
Przygotowanie umowy
Potwierdzenie tożsamości
Wysłanie umowy
Pomoc techniczna przez 2 lata

 

Dojazd do klienta
Przygotowanie umowy
Potwierdzenie tożsamości
Wysłanie umowy
Instalacja oprogramowania
Rejestracja certyfikatu na karcie
Instalacja certyfikatu w aplikacjach
Praktyczne szkolenie
Pomoc techniczna przez 2 lata




 



 

Pomoc Zdalna
Adres

GUZIK
systemy informatyczne

ul. Spółdzielców 8
62-510 Konin

czynne:
pon - pt 8:00 - 16:00
sob 10:00 - 14:00

Kontakt
Telefon

Tel./Fax. +48 63 246 50 57
Mobile +48 602 751 447

E-Mail

biuro@guzik.konin.pl